Notícies » EL CENTRE D'ART CONTEMPORANI WALTER BENJAMIN DE PERPINYÀ ACULL FOTOGRAFIES DE LA FPF, LA FCF I D'ALTRES GRANS FOTÒGRAFS.
03/08/2023

El Centre d'Art Contemporani Walter Benjamin de Perpinyà acull del dia 2 al 21 de setembre una exposició amb fotografies de membres de la Fédération Photograhique de França, de la Federació Catalana de Fotografia i d'altres grans fotògrafs.

La podeu trobar a la Plaça del Pont d'en Vestit, a Perpinyà, França.

Animeu-vos a visitar aquesta fantàstica exposició i una ciutat que de ben segur que us acollirà.