JORDI VENTURA CARBÓ, PREMI NACIONAL DE FOTOGRAFIA CEF 2020

Notícies » JORDI VENTURA CARBÓ, PREMI NACIONAL DE FOTOGRAFIA CEF 2020
JORDI VENTURA CARBÓ, PREMI NACIONAL DE FOTOGRAFIA CEF 2020
23/07/2020
El passat 29 de maig Jordi Ventura Carbó va protagonitzar la primera emissió del nou Canal 50mm TV on el vam entrevistar amb motiu de ser el Premi Catalunya 2018.
Ara, com anunciavem a començament d'aquest mes, se li ha atorgat el Premi Nacional de Fotografia 2020 per la CEF.
El Jurat estava compost per: Cristina Garzone, Eduardo Minte, Isa Ebrahim, Sergey Anisimov i Evren Law.
Tal com ens diu ell mateix en la seva presentació, es va inciar a la fotografia el 1986 amb gran entusiasme. El 1987 té la primera càmera rèflex, una mica més tard s'associa al Club Diafragma de Vilafranca del Penedès on va fer els primers passos de revelat en monocrom. Va participar en diversos concursos obtenint alguns premis. Amb l'arribada de la fotografia digital es produeix un llarg parèntesi fins que el  2004 es reinicia ja dins el món digital i el 2006 compra la primera càmera rèflex digital.
El seu constant treball i aprenentatge al llarg d'aquest anys li ha permès arribar a aquests dos grans reconeixements com són el Premi Catalunya 2018 i, ara, el Premi Nacional de Fotografia CEF 2020.
Des de la FCF el volem felicitar per aquests grans èxits i trajectòria.
Si no vau poder veure el programa que se li va dedicar al Canal 50mm TV el podeu recuperar a: https://www.youtube.com/watch?v=1epIv-8ZArY