NOU SERVEI DE LA FCF: CATALEG D'EXPOSICIONS

Notícies » NOU SERVEI DE LA FCF: CATALEG D'EXPOSICIONS
NOU SERVEI DE LA FCF: CATALEG D'EXPOSICIONS
28/07/2018

La Federació Catalana de Fotografia pretén estimular l’activitat expositiva dels fotògrafs federats i al mateix temps posar a disposició de les entitats interessades exposicions que puguin utilitzar en la seva programació.

Per aquest motiu llancem la iniciativa d’elaborar i mantenir un catàleg amb l’oferta d’exposicions disponibles, a fi de donar-les a conèixer al conjunt de les entitats federades i a altres àmbits (Ateneus, Centres Culturals, etc.).

En el cas que hi hagin autors interessats en aprofitar aquesta oportunitat, o per qualsevol altra consulta poden posar-se en contacte amb la Vocalia d’Exposicions de la FCF: exposicions@federaciofotografia.cat

Les exposicions es cedeixen temporalment amb caràcter gratuït.

No es demana la contractació d’una assegurança però qualsevol dany sofert per les obres haurà de ser compensat pels expositors.

Tota l’informacio a: http://www.federaciofotografia.cat/documents