Convenis

Promoció FOTOGENIUS
Primer any amb descompte especial per a socis de la FCF Descompte del 50% als costos anuals Primers 100 participants sense cost Asisténcia técnica i ajuda a la difusió
Promoció CONCURSOS DIGITALES
Oferta per fotoclubs federats, volem que ens provis ... i volem posar-t'ho fàcil: t'oferim que organitzis el teu primer concurs, ja sigui social, nacional o internacional, de participació gratuïta o de pagament, amb tot el nostre potencial de difusió, que actualment representa més de 21.000 autors actius, sense cap cost. Integrat a la teva web, veredicte online, assessorament integral, Si,! Totalment gratis, en la primera edició de el concurs
La Petit Atelier - Galeria d'Art
• Galeria d'Art • Sala d'Exposicions • Enmarcació de Fotografies • Encolats en Foam • Serveia de Laboratori • Fires d'Art Internacional • Descomptes especials per als socis de la FCF
Realització d'emisions en directe
Realització d'emisions en directe professionals Oferta per a entitats i socis de la FCF
E-M1 Mark II + M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 Pro - Desde hoy 05/05/2021 hasta el 15/05/2021
Desde hoy 05/05/2021 hasta el 15/05/2021 puedes comprar nuestra OM-D E-M1 Mark II con el M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 Pro por tan solo 1.199€ y te regalamos el M.Zuiko Digital ED 30mm F3.5 Macro.
E-M1 Mark II + M.Zuiko Digital ED 12-45mm F4 Pro - Desde hoy 05/05/2021 hasta el 15/05/2021
Desde hoy 05/05/2021 hasta el 15/05/2021 puedes comprar nuestra OM-D E-M1 Mark II con el M.Zuiko Digital ED 12-45mm F4Pro por tan solo 999€
Conveni entre la Confederación Española de Fotografía i Capture One
S'ha arribat a un acord de col·laboració per a tots els associats a la Confederación Española de Fotografía i també associats a Federacions, estiguin o no associats a la CEF.