8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA AMB LAURA PREGO: GESTIÓ, EMOCIÓ I FOTOGRAFIA.

Notícies » 8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA AMB LAURA PREGO: GESTIÓ, EMOCIÓ I FOTOGRAFIA.
8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA AMB LAURA PREGO: GESTIÓ, EMOCIÓ I FOTOGRAFIA.
29/02/2024

Laura Prego Abalo comença a endinsar-se en el món de la fotografia el 2012, de forma autodidàctica i fent cursos de formació amb grans mestres de la fotografia. Actualment és la seva passió. Descobreix que a través d'aquest art ella pot expressar les seves emocions i ho fa d'una manera natural, real com la vida mateixa.

L'encisa retratar persones amb la voluntat de passar desapercebuda perquè la seva generositat fa que cedeixi el protagonisme a la persona que té davant de la seva càmera.

Copsar un moment únic, com ella mateixa és, única, personal i intransferible i deixa impregnades en les seves captures, l'essència de les persones, l'essència d'ella mateixa.

Persona discreta i amb certa timidesa que ha accedit a concedir-nos el plaer de parlar-nos d'ella mateixa tot i que som conscients que no li resulta fàcil i ho farem amb tot l'amor i delicadesa que ella posa en les seves accions.

Avui ens centrarem en tot allò que ha fet i fa per la Federació Catalana de Fotografia.

Divendres 8 de març ens explicarà també la relació que ha tingut i té amb altres entitats com la CEF (Confederación Española de Fotografía) i la FIAP ( Fédération Internationale de l’Art Photographique).

Membre de la AFTDAO de Berga i del FCF, és Mestre i Jurat de plata de la FCF, ha dut a terme aquesta tasca de fer de jurat gens fàcil en concursos nacionals i internacionals.

Participació en exposicions i concursos nacionals e internacionals.

Ha publicat en diferents revistes i anuaris de la FCF.

Responsable de Jurats de la FCF del 2016 al 2021

Responsable de Formació en la FCF el 2021 i el 2022.

I atès que teniu una setmana per documentar-se més sobre ella... us deixem dos títols importants: "Nostalgia del pasado" i "La mujer y la mar". L'autora dels llibres l'haurà de trobar el lector d'aquesta notícia.

Feliç lectura i ens veiem divendres dia 8 de març a les 18 h al directe d'instagram de la FCF.