Notícies » 8a Revetlla d’estiu de la Federació Catalana de Fotografia i lliuraments de premis de la 8a Lliga Catalana de Fotografia.
22/06/2017
El passat dissabte dia 17 de juny, va tenir lloc a l’Hotel Sercotel de Montcada i Reixac  la festa de la 8a Revetlla d’estiu de la Federació Catalana de Fotografia, aquest any organitzada pels companys de  l’Agrupació  Fotogràfica Montcada i Reixac. Com tots sabeu, aquesta festa s’organitza per fer els lliuraments dels premis de la Lliga Catalana de Fotografia; en aquesta ocasió celebràvem la 8a edició.

Des de la Federació Catalana de Fotografia el nostre més sincer agraïment i felicitacions als companys de l’Agrupació Fotogràfica Montcada i Reixac, especialment al seu President Cosme Oriol  i a tot el seu equip, per la magnifica organització,  la bona acollida a tots els assistents i el bon desenvolupament de la vetllada. Agrair també a l’Ajuntament de Montcada i Reixac la seva col·laboració, ben representat per la seva Alcaldessa Laura Campos i per la Regidora de Cultura Mónica Martínez. I com no, a Txema Lacunza per la seva demostració de saber fotogràfic. Agrair la presència d’en Raimon Moreno, Presidente de la Confederación Española de Fotografia, i de Laura Prego, Enlace Oficial FIAP, i la vostra; la de tots els participants, perquè sense la vostra participació i presència això no tindria sentit.

Felicitacions als fotògrafs i entitats premiades: especialment a Diego Pedra, i a l’Agrupació Fotogràfica Montcada i Reixac, per l’obtenció del primer premi d’aquesta 8a Lliga.

Moltes gràcies a tots els què heu participat, i us convoquem per a la propera a Perpinyà, que serà organitzada pels companys de Prepignan Photo.

Gaudim de la Fotografia!!!

José A. Andrés Ferriz
President