9A REVETLLA D'ESTIU DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA

Notícies » 9A REVETLLA D'ESTIU DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA
9A REVETLLA D'ESTIU DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA
21/06/2018
El passat cap de setmana, dies 16 i 17 de juny, va tenir lloc, al càmping  Equinoxe d'Argeles sur Mer a France, la 9a Revetlla d'estiu i lliurament de premis de la IX Lliga de la Federació Catalana de Fotografia, aquest any organitzat pels companys de Perpignan Photo Culture en Catalogne.
Des de la Federació Catalana de Fotografia el nostre agraïment i felicitacions al companys de perpignan, especialment a Jean Saleilles i a tot el seu equip, per la magnifica organització, bon desenvolupament i 'extraordinaria acollida a tots els que vam tenir el plaer d'assstir.
Agraïr la presencis del Vicepresident de la FIAP Joan Burgués, del Vicepresident de la Federació Andorrana de Fotografia Pepo Vazquez, de la Presidenta de UR12 de Francça Veronika Miojevic, del President de la Confederación Españñola de Fotografia Raimon Moreno, i  la Enlace Oficial FIAP Laura Prego, i, la més important... la vostre, sense la vostre presencia aixó no tindria sentit.
Felicitacions als fotògras i entitats premiades, especialment a Miquei Planells i a AFOTMIR, guanyadors d'aquesta 9a edició de la Lliga.
Moltes gràcies a tots per la vostre participació, i us esperem el proper any a Vilanova i la Geltrú al lliurament de premis de la 10a Lliga.
Gaudim de la fotografia!!!
José A. Andrés Ferriz
President