A TOTES LES ENTITATS - NOTÍCIES IMPORTANTS

Notícies » A TOTES LES ENTITATS - NOTÍCIES IMPORTANTS
A TOTES LES ENTITATS - NOTÍCIES IMPORTANTS
18/07/2019

Us fem arribar notícies importants de la Federació Catalana de Fotografia.

En primer lloc, hem fet una modernització del web de la FCF que esperem us agradi. El proper divendres dia 19 de juliol, estarà ja disponible.

Per altra banda, aprofitem per presentar el programa del FOTOCAT 2019 que com sabeu es celebrarà del 27 a 29 de setembre i on s’ajunta per primera vegada el lliurament dels premis de la 10a edició de la Lliga Catalana de fotografia, el 9è CONGRÉS de JURATS de Fotografia de Catalunya i la 12a edició dels PREMIS 50mm de fotografia.

Com a novetat important us informem que és imprescindible per assistir fer inscripció mitjançant el formulari de la web de la FCF. En el cas dels socis es important que estigueu identificats per fer-ho.

Un altre novetat és que ja podeu trobar al racó del soci, el formulari per demanar punts per publicacions.

Els darrers concursos i a partir d'ara, tots els que puntuen i l'organitzador  rebran un correu on se'ls notificarà que han estat actualitzats els punts.

Aprofitem per enviar-vos una forta abraçada.

JUNTA DIRECTIVA
FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA