ACABAMENT XI LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2019-2020

Notícies » ACABAMENT XI LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2019-2020
ACABAMENT XI LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2019-2020
21/05/2020
Us fem avinent que un cop acabada la Lliga i publicats els resultats del mes de maig, aproximadament el dia 25 d'aquest mes, s'obrirà un període fins el 31 de maig, on s'atendran i es resoldran totes aquelles al·legacions que puguin sorgir durant totes les convocatòries de la lliga al correu electrònic info@federaciofotografia.cat
Us recordem que totes les definicions de les categories de la XI Lliga estan recollides a les bases publicades en el seu moment, setembre de 2019.
Si alguna de les fotografies de cada tema no compleixen amb les definicions s'exclouran de la participació en el tema.
Tal com vam anunciar oportunament, per seguretat i degut a l'excepcionalitat del moment per la crisi del COVID19 hem hagut de cance·lar el FOTOCAT 2020 i, per tant, el premis de la lliga es trametran per correu postal.
Podeu veure els detalls a: