AFOTMIR GUANYA LA 8A LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA DIGITAL

Notícies » AFOTMIR GUANYA LA 8A LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA DIGITAL
AFOTMIR GUANYA LA 8A LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA DIGITAL
13/07/2017

L'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac_AFOTMIR ha estat primera classificada i guanyadora de la 8a Lliga Catalana de Fotografia Digital, rebren la Medalla d'Or i Diploma de la Federació Catalana de Fotografia. Les nostres mes sinceres felicitacions, tant als companys d'AFOTMIR per aquest premi, com a la resta d'entitats guardonades: Acció Fotogràfica Ripollet, Medalla d'Argent i Diploma FCF; Agrupació Fotogràfica Tallers d'Arts i Oficis de Berga, Medalla de Bronze i Diploma FCF; Perpignan Photo Culture en Catalogne, Secció Fotogràfica Grup d'Estudis Sitgetans,  Associació Fotogràfica de Sants-AFOSANTS, Agrupacìó Fotogràfica de Catalunya, Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Blanes, Agrupació Fotogràfica Gavà, i, Foto Film Calella, totes set amb Diploma FCF. Associació  Associació Fotogràfica de Sants-AFOSANTS, Agrupació Fotogràfica de Catalunya, Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Blanes, Agrupació Fotogràfica Gavà, i, Foto Film Calella, totes set Diploma FCF.
Mostrem unes fotos dels primers deu classificats d'AFOTMIR
Agrair la participació de tothom en aquesta 8a Lliga i animar.vos i desitjar-vos molta sort per la propera
FCF