ASSEMBLEA DE LA FCF AL CIMIR DE REUS. UN ÈXIT

Notícies » ASSEMBLEA DE LA FCF AL CIMIR DE REUS. UN ÈXIT
ASSEMBLEA DE LA FCF AL CIMIR DE REUS. UN ÈXIT
18/02/2020
El passat dia 15 de febrer a 2020 vam celebrar al Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus, l'assemblea general ordinària de la FCF.
L'assemblea va ser un èxit de participació i es va presentar l'informe de gestió de 2019, l'estat de comptes de 2019 i pressupost de 2020.
Al final de l'assemblea es va establir un debat sobre temes diversos que atanyen a la FCF.
Durant l'acte el President de la FCF, José A. Andrés i el Regisdor de Clutura de Reus van signar el conveni de cessió en comodat de la Fototeca de la FCF per a la seva preservació, catalogació i divulgació. De moment es matarialitzar amb el dipòsit d'unes 2000 fotografies en paper i posteriorment s'aniran incorporant a la plataforma que properament funcionarà al CIMIR de les obres en digital que tenim al nostre servidor i també les que es vagin incorporant anualment gràcies a la lliga, al Premi Catalunya i a la sol·licitud de disitncions.
A mig termini totes aquestes obres, gradualment, seran consultables online a través del CIMIR i també del nostre web