ASSEMBLEA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA.

Notícies » ASSEMBLEA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA.
ASSEMBLEA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA.
16/03/2023

El proppassat dissabte 11 de març va tenir lloc al Centre Cultural i de Lleure La Vagoneta de Sant Just Desvern la presentació de l'Informe de gestió 2022 de la FCF i la presentació de la nova Junta Directiva.

Es van aplegar una seixantena de persones, entre socis i membres de l'equip.

Vint-i-tres entitats foren les presents en l'assemblea de la FCF.

El president sortint, Frederic Garrido, va fer la presentació de l'Informe de gestió del 2022 per posar en coneixement de tots els assistents la situació i actuacions dutes a terme en les diferents àrees.

Es va procedir a la votació i aprovació d'aquest informe de gestió i a la presentació dels ingressos i despeses previstes per a enguany.

Raimon Moreno i Laura Prego van excusar la seva absència per qüestions laborals i fou presentada la nova junta integrada per:

-Jordi Argila: President
-Xavier Rafanell: Vicepresident , Exposicions i Formació
-Javier Checa: Secretari
-Andrés Cordero: Tresorer
-Carme Mas: Jurats
-Mireia Cabrero: Xarxes Socials
-Lluís Remolà: Lliga catalana
-Yolanda Luque: Distincions
-Luis Aracil: Concursos i Publicacions
-Teona Khomasuridze: Premi Catalunya
-Josep Maria Casanoves: Fototeca
-Adela Ramírez: Comunicació

A continuació hi va haver un torn de paraules on es van posar de manifest algunes inquietuds dels socis.

Un refrigeri va servir per poder compartir una estona tots junts d'una forma més informal i aquelles persones que van voler i van poder es van apropar a l'emblemàtic taller d'arquitectura de Ricardo Bofill. Una visita guiada que va posar la cirereta cultural al matí.

Esperem que es faci una feina excel·lent i de l'interès dels socis i entitats que composen aquesta gran comunitat que és la Federació Catalana de Fotografia.

Molta força i endavant!