ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE LA FCF EN FORMAT VIRTUAL

Notícies » ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE LA FCF EN FORMAT VIRTUAL
ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE LA FCF EN FORMAT VIRTUAL
25/02/2021
El proppassat dia 19 de febrer va tenir lloc l’Assemblea General Ordinària de la FCF de 2021. Òbviament, per les circumstàncies actuals de la pandèmia de la COVID-19 que estem patint, aquest any es va fer a través de videoconferència. Malgrat les circumstàncies l’assemblea va tenir una important participació.
El President, José Antonia Andrés va fer la presentació de l’Informe de Gestió de 2020 que va ser aprovat per unanimitat. Es va informar les activitats de la FCF durant l’any passat que es van veure afectades per la pandèmia però, tot i així, l’activitat no es va aturar en cap moment i, cal destacar, el naixement del Canal 50mmTV o el format virtual del Congrés de Jurats malgrat la cancel·lació del Fotocat 2020.
El tresorer, en Joan Elias, va presentar l’informe econòmic de 2020 i el pressupost de 2021 que també van ser aprovats per unanimitat.
En va anunciar també, que davant la previsió que la pandèmia encara estaria activa durant aquest any, el Fotocat 2021 hauria de tenir el mateix format que el de l’any anterior i, per tant, amb tota probabilitat el Congrés de Jurats també es farà en format virtual.
Finalment el secretari i responsable d’imatge, Raimon Moreno, va presentar el projecte en que actualment està treballant la FCF de fer una APP per tenir un nou mitjà d’intercanvi d’informació i serveis de la FCF cap als socis federats. Previsiblement començarà a funcionar cap a finals de la primavera de 2021.