CANAL 50MM TV. 11a LLIGA FCF

Notícies » CANAL 50MM TV. 11a LLIGA FCF
CANAL 50MM TV. 11a LLIGA FCF
16/07/2020
El proppassat dimarts 14 de juliol a les 19:00 es va emetre el segon programa del CANAL 50mm TV, dedicat, aquesta vegada, a la 11a Lliga de la FCF.
El programa va començar amb la presentació a càrrec d'en Lluís Pérez Mañosas, responsable de concursos de la FCF, posteriorment en José A. Andrés, president del la FCF, va llegir l'acta del jurat de la lliga mentre es visionaven les fotografies dels diversos guanyadors i finalistes.A continuació es va poder veure un audiovisual amb les fotografies dels onze primers classificats a la lliga.
En la segona part del programa els protagonistes van ser n'Àngels Solanes, guanyadora absoluta de la 11a LLiga i en Cosme Oriol, president d'AFOTMIR, entitat guanyadora de la lliga.
En Lluís Pérez els va entrevistar i n'Àngels Solanes va explicar com havia començat en la fotografia i també com era el seu treball, principalment amb models, i el procés per arribar a obtenir les seves captivadores obres. D'altra banda, en Cosme Oriol va explicar una mica el funcionament de la seva entitat i les moltes activitats que desenvolupa, cosa que els permet obtenir els grans resultats com el de la lliga. També va parlar de la importància del grup de dones que també té una gran activitat dins el grup.
Va tancar el programa el president en José A. Andrés traslladant les preguntes fetes pels espectadors i les felicitacions d'alguns d'ells.
Si us vau pèrdre el programa el podeu veure en diferit a: https://www.federaciofotografia.cat/canal-50-mm-tv
No us el perdeu!!
Ja estem preparant un nou programa pel setembre que s'anunciarà oportunament.
Podeu veure uns fotogrames del programa a la galeria adjunta.