CANAL 50MM TV. DIÀLEGS FOTOGRÀFICS. DIA DE LA DONA.

Notícies » CANAL 50MM TV. DIÀLEGS FOTOGRÀFICS. DIA DE LA DONA.
CANAL 50MM TV. DIÀLEGS FOTOGRÀFICS. DIA DE LA DONA.
06/03/2021
El proppassat divendres dia 5 de març, vam emetre un nou programa del Canal 50mm TV. En aquest cas i com a commemoració del dia de la dona vam voler que elles fossin les protagonistes.
Aquesta vegada eren “Diàlegs fotogràfics” on la Yolanda Luque de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac i la Laura Pina de l’Agrupació Fotogràfica de Catalunya van protagonitzar un diàleg fotogràfic a través d’alguna de les seves fotografies. El programa va estar conduit per la responsable de Jurats de la FCF, Laura Prego.
Després de la presentació de les convidades es va passar un breu audiovisual de cadascuna d’elles on es va poder copsar la seva manera particular d’expressar-se mitjançant la fotografia.
Posteriorment es va establir un diàleg entre elles a través d’unes fotografies de pregunta i resposta que va presentar cadascuna.
El programa es va acabar amb les preguntes que els espectadors els van adreçar i les seves contestes van completar la seva visió de la fotografia i del seu treball.
Les seves intervencions segur que us invitaran a reflexionar sobre la manera de treballar la fotografia i, especialment en la sensibilitat del missatge que ens volen transmetre.
Si no el vau poder veure en directe us recomanem vivament que no us el perdeu ja que el podeu recuperar a través del nostre canal de You Tube
Podeu veure unes imatges del programa