CANAL 50MM TV. GUANYADORS 12A LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2020/2021

Notícies » CANAL 50MM TV. GUANYADORS 12A LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2020/2021
CANAL 50MM TV. GUANYADORS 12A LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2020/2021
08/07/2021
Com vam anunciar oportunament el proppassat dia 1 de juliol vam emetre un nou programa del Canal 50mm TV dedicat, en aquesta ocasió, als guanyadors de la 12a Lliga Catalana de Fotografia Digital 2020/2021 que, com sabeu, van ser en Diego Pedra Benzal de l’Agrupació Fotogràfica de Gavà i com a entitat, la guanyadora va ser l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac.
El conductor del programa, en Lluís Pérez Mañosas, va presentar els guanyadors i, tot seguit, el President de la FCF, en José Antonio Andrés Ferriz va procedir a la lectura del acta del jurat de la lliga y posteriorment es va projectar un audiovisual amb les obres més destacades presentades a la lliga d’enguany.
Tot seguit, després d’un breu repàs al currículum d’en Diego Pedra Benzal i de la lectura d’una ressenya que havia fet d’ell i de la seva obra en Salvador Obiols, va començar l’entrevista a en Diego fent un repàs de les obres presentades a la lliga i que li han valgut ser-ne el guanyador absolut. Podríem destacar que gràcies a la seva professió de molts anys de dissenyador gràfic, les seves obres destaquen per la seva cuidada composició sense un excessiu us i abús de Photoshop cosa que confereix a la seves imatges naturalitat i frescor.
Tot seguit es va presentar a en Cosme Oriol, President de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac, AFOTMIR, que, com hem dit, ha estat la entitat guanyadora de la lliga. Tot seguit vam poder veure un audiovisual que ens presentava la seva frenètica activitat que li permet ser una entitat capdavantera. En Cosme resumia els motius dels seus èxits que són l’aposta per compartir coneixements entre els diversos socis en les seves respectives especialitats i la voluntat de participar com a grup a la lliga i altres certàmens. Es va fer un breu repàs d’algunes obres presentades pels socis de l’entitat.
Com sempre, us recomanem vivament  que si no vau poder seguir l’emissió en directe la recupereu a través del canal de YouTube de la FCF: https://www.youtube.com/channel/UC0bFuPiRoDAeuniV3zObX0w
No us ho podeu perdre!!