CRÒNICA DE L’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 2022 A SITGES

Notícies » CRÒNICA DE L’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 2022 A SITGES
CRÒNICA DE L’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 2022 A SITGES
06/04/2022
El passat dia 2 d’abril de 2022 vam celebrar l’Assemblea General Ordinària a la seu de la Secció Fotogràfica del Grup d’Estudis Sitgetans de Sitges.

L'assemblea va ser un èxit de participació i es va presentar l'informe de gestió de 2021, l'estat de comptes de 2021 i pressupost de 2022.

Després es va renovar la Junta Directiva, deixant els seus càrrecs de la Junta Directiva actual José Antonio Andrés Ferriz, com a President, Joan Elias com a tresorer, Lluís Pérez com a Responsable de Concursos i Miriam Chacón com a Responsable de la Lliga, quedant la nova Junta Directiva, composada per:

PRESIDENT i FOTOCAT - Raimon Moreno
SECRETARI - Javier Checa
VICEPRESIDENT i FOTOCAT - Frederic Garrido
TRESORER – Jordi Argila
LLIGA - Lluís Remolà
JURATS - Carme Mas
DISTINCIONS - Yolanda Luque
FOTOTECA - Josep Maria Casanoves
EXPOSICIONS -  Xavier Rafanell
CONCURSOS - Luis Aracil
PUBLICACIONS - Txema Lacunza
FORMACIÓ - Laura Prego
RELACIONS PÚBLIQUES - Jean Saleilles

Actualment estem a punt d’incorporar quatre responsables d’Àrea més, per portar el web, xarxes, canal 50mm TV i el Premi Catalunya. L’equip estarà format per dotze incorporacions noves i cinc membres de l’anterior equip.

Ja en el apartat de precs i preguntes, Joan Elias, en aquesta ocasió com a President de l’AGRUPACIÓ FOTOGRÀFICA SANT JUST, va presentar la propera Festa de la Fotografia que es celebrarà el proper 28 de maig.

Josep Maria Casanoves va presentar la Fototeca, que en breu la Federació tindrà disponible per a tothom, en aquest moment amb 1500 fotografies.

I també es va anunciar el proper FOTOCAT, que es celebrarà els dies 17 i 18 de desembre i que, després de dos anys sense fer-ho físicament, està previst fer-ho presencial.

Després vam entrar en un productiu debat amb diferents propostes per part de les entitats presents que van aportar els seus punts de vista.

Finalment va arribar l’acte més emotiu de l’assemblea, quan es va nomenar a José Antonio Andrés Ferriz com a President d’Honor per tot el treball que ha fet a la Federació i en concret per aquests últims deu anys com a President, un acte que va emocionar a ell i a tots els presents.

Podeu veure unes imatges del desenvolupament de l'assemblea.