INAUGURACIÓ DEL CANAL 50MM TV

Notícies » INAUGURACIÓ DEL CANAL 50MM TV
INAUGURACIÓ DEL CANAL 50MM TV
03/06/2020

Tal com haviem anunciat, el propassat divendres 29 de maig a les 19:00 es va inaugurar oficialment el CANAL 50MM TV.
La primera presentació va anar a càrrec del President de la FCF, José A. Andrés Ferriz, donant la benvinguda a tothom i explicant la motivació que ha empès la creació d'aquest nou mitjà com son les circumstàncies excepcionals que estem vivint, és doncs, una manera de seguir servint als socis i federats a través de nous instruments.
El gruix del programa, però, va ser l'entrevista que el Vicepresident de la FCF, Frederci Garrido, va fer a Jordi Ventura Carbó, Premi Catalunya 2018.
L'entrevista va repassar la trajectòria fotogràfica del Jordi, va recollir l'opinión que tenen d'ell companys i amics del Club Diafragam y finalment bona part de l'entrevista va ser dedicada al Premi Catalunya 2018 on ens va explicar com es va gestar el reportatge que va presentar i es va tancar el programa amb l'audiovisual de l'obra del Jordi que es va fer amb motiu del lliurament del Premi Catalunya 2018.
El programa també va comptar amb una part dedicada al feedback de l'audiència conduida pel Raimon Moreno, responsable d'Imatge de la FCF i Vicepresident de la CEF.
Des de la FCF pensem que aquest nou mitjà nascut, com deiem, en unes circumstàncies excepcionals, servirà també per diversificar els mitjans amb que ens posem a disposició des socis i federats quan tornem a la normalitat.
Els que no hauguéssiu pogut seguir el programa en directe us convidem a que el pugueu seguir en diferit a:
També podeu veure una galeria amb diverses imatges del programa.