Notícies » LA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA ESTÀ PRESENT A L'OBERTURA DEL VISA OFF DE PERPINYÀ.
06/09/2023
El proppassat diumenge 3 de setembre  la FCF va estar present a l'obertura del VISA OFF de Perpinyà,  representada per Jordi Argila, Xavier Rafanell, Jean Salelles i el mateix autor del Premi Catalunya 2022, Toni Barbany.
Una agradable trobada i bon ambient entre companys i amics on va haver una important promoció de la fotografia catalana.

El Festival va néixer ja fa més de vint anys a iniciativa de la Cambra de Comerç i Indústria de la Vila i destaquen entre les temàtiques el reportatge i la temàtica lliure.

Podreu veure un total de 80 exposicions, 5 de les quals són catalanes, del 2 al 16 de setembre en diferents espais de la ciutat tals com botigues, centres comercials i d'exposicions.

Una passió, afició i professió compartida entre dos països agermanats.

Esperem que VISA OFF de Perpinyà sigui del vostre interès.

Amunt la fotografia!