La Federació Catalana de Fotografia present a Visa Off

Notícies » La Federació Catalana de Fotografia present a Visa Off
La Federació Catalana de Fotografia present a Visa Off
29/08/2022
La Federació Catalana de Fotografia ha estat present aquest cap de setmana a la inauguració del Festival Visa Off de Perpignan, on s’exposen 96 col·leccions individuals i col·lectives i entre elles la del nostre guanyador del Premi Catalunya 2020, Joan Mimó.

La delegació ha estat composada per José Antonio Andres Ferriz, President d’Honor i Fina. La seva esposa, Laura Prego, reposanble de Formació i Raimon Moreno, President.

Vam fer lliurament oficial del llibre del 40è aniversari a Robert Ferré, president i la secretaria Faty Grosse del Festival OFF Perpignan i també a Dominique Gury i Françoise Morio president sortint i entrant de l’UR 12 del Languedoc-Roussillon de la Federatio Photographique de France.

El nostre agraïment especial a Jean Saleilles, President de la Federatio Photographique de France, perquè sempre ha estat el nexe d’unió entre la fotografia dels dos països i en aquest moment forma part de la Junta Directiva de la nostra Federació, lo que per a nosaltres es un gran honor. Gracies a tu i a totes i tots els que formeu la gran família de Perpignan Photo Culture en Catalogne.

Menció especial al fet de coincidir amb Paco Membrives, Director de Montphoto, una de les entitats federades pesent a Visa Off amb la exposició de la Beca “El conflicto entre hombre y naturaleza en el desierto del Sáhara” de Ugo Mellone.

Podeu veure totes les exposicions fins el proper dia 10 de setembre.

El proper dimecres dia 31 d’agost dins del Visa Pour l’image, podeu veure una projecció del nostre amic Tino Soriano

Junts arribarem mes lluny...