Notícies » La Federació Catalana de Fotografia va estar present a l’Agrupàció Fotogràfica Sant Adrià de Besòs
18/07/2022
El passat dijous dia 14 de juliol, a la Sala d’Exposicions “Joan Vila i Plana” de l’Agrupació Fotogràfica Sant Adrià de Besòs, va estar el lliurament de premis i la inauguració de l’exposició de les fotografies del Concurs Social “Forjadors de l’Agrupació 2022” A l’acte van estar presents el Secretari de l’entitat Josep Ibern, el soci mes antic de l’entitat Josep Trafí, el Regidor de l’Ajuntament de Sant Adrià Jordi Borràs, el President d’Honor de la Federació Catalana de Fotografia José Antonio Andrés Ferriz, a més dels premiats i socis i amics de l’entitat.

Aquest Concurs Social es per honorar la memòria de les persones que ens han precedit i han treballat incansablement per tirar endavant l’Agrupació en diferents èpoques.

Enguany es per recordar la figura del senyor Fermí Borràs Delgà, un dels sis amics fundadors de l’Agrupació i primer President, des de 1949 fins a 1955.

Felicitacions a José Antonio Andrés Ferriz per l’obtenció del Primer Premi del concurs i també a la resta de premiats.