La Federació Catalana de Fotografia va estar present al FOTOGraphic Parets 2022

Notícies » La Federació Catalana de Fotografia va estar present al FOTOGraphic Parets 2022
La Federació Catalana de Fotografia va estar present al FOTOGraphic Parets 2022
14/06/2022
El passat dissabte dia 11 de juny, organitzat per l’Associació Fotogràfica Parets, es va portar a terme la inauguració del FOTOGraphic Parets 2022. L’acte va començar amb els parlaments del President de l’entitat Miquel Portell Tarrés, l’Alcalde de la ciutat Francesc Juzgado Mollá i el President d’Honor de la Federació Catalana de Fotografia José Antonio Andrés Ferriz, que també va representar a la Confederación Española de Fotografía.
El tema d’aquesta 9ª edició del festival va estar “La música” Fotografia d’espectacles.

Durant tot el dia es van dur a terme: les ponències de José Irún i Diego Marín, dos fotògrafs experts en fotografia d’espectacles, les actuacions musicals del grup Paradiso i el grup Duo Pink Moon, un bon dinar popular, la projecció del documental “Henri Cartier Bresson - La Mirada apasionada” de Heinz Butler, el lliurament de premis del 3er Concurs Nacional FOTOGraphic 2021, i per tancar, un fi de festa amb motiu del 10º aniversari de l’entitat.