LA UNIÓ FA LA FORÇA.

Notícies » LA UNIÓ FA LA FORÇA.
LA UNIÓ FA LA FORÇA.
11/01/2024

La Junta de la Federació Catalana de Fotografia ja està preparant l'assemblea a la qual us convocarem en breu.

Fer balanç de l'any anterior no és tasca fàcil perquè tot i que és encoratjadora et fa veure aquells aspectes que són punt de millora.

Des de la junta treballem amb i per als membres de les entitats.

Són hores dedicades amb la voluntat d'aportar, de sumar i si és possible de multiplicar.

Ha estat el primer any per a molts dels membres que la componem i demanen disculpes per tot allò que podríem haver fet millor.

També donem les gràcies als nostres predecessors per la confiança que van dipositar en nosaltres quan ens van donar l'oportunitat de continuar la tasca que ells havien desenvolupant durant anys.

Som conscients que hi ha molt de marge de millora en cadascuna de les seccions però també us demanem una mica de paciència i us convidem que ens feu arribar suggeriments i crítiques constructives perquè així tots sumarem.

Sense voler fer spoiler de l'assemblea... val a dir que aquest 2023 hem anat sumant: socis, fotos classificades i arxivades a la Fototeca, continguts a les xarxes socials, notícies, exposicions, seguiment de concursos, formacions... Que estem posant molt d'esforç per reduir despeses en la publicació de l'anuari, de l'esdeveniment FOTOCAT, pensant en els millors jurats per al Premi Catalunya, que ja s'està molt pendent de la Lliga Catalana que s'estudia a fons que els veredictes i posteriors gestions per a la comptabilitzacions de punts sigui la correcta i transparent en tot moment; que vetlla per les bones relacions amb la Confederació Espanyola de Fotografia i amb la delegació francesa... Tots músics orquestrats per un director.

Tot plegat és un treball d'equip el qual us vol donar de nou les gràcies i us rendirà comptes en unes setmanes.

Perquè treballem per a vosaltres i amb vosaltres i volem continuar fent créixer aquesta gran família que és la Federació Catalana de Fotografia.