Notícies » LLIURAMENT D’UNA CÀMERA OLYMPUS (DEFERÈNCIA D’OLYMPUS IBERIA S.A.U.) A DIEGO PEDRA, GUANYADOR DE LA 12a LLIGA DE LA FCF
02/09/2021
El passat 26 d’agost a la Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà, el President de la FCF José A. Andrés Ferriz, José Miguel Velasco, President de AGFOGA, Agrupació Fotogràfica Gavà, i la Vicepresidenta de l’entitat Gemma Calcerrada,  Laura Prego, Oficial Enllaç FIAP de la CEF i responsable de jurats de la FCF i també per Raimon Moreno, Vicepresident de la CEF i Secretari de la FCF van fer el lliurament d’una càmera Olympus E-M10 MARK II + 14-42 EZ (Deferència de Olympus Iberia, S.A.U.) a Diego Pedra, Guanyador absolut de l’12a Lliga Catalana de Fotografia de la FCF.
L’acte es va fer en la Sala d’exposicions de la Biblioteca, a la vegada que es va visitar la exposició “Lofoten Islands Paisajes Árticos” de cinc socis de AGFOGA, Jaume Prats, Jesús Bartolomé, José Maria Monsonet, Joan Fernández i José Miguel Velasco.