Notícies » Neix YOUNGNATUREPHOTOGRAPHERS. La nova comunitat internacional de joves fotògrafs de natura
08/03/2018
El passat gener va néixer una nova plataforma per a joves fotògrafs de natura de la mà de 4 persones profundament connectades amb la fotografia i la natura: Mónica Busquets, Jon A. Juárez, Sergio Marijuán i Adelina Sánchez. Aquesta plataforma té com a objectiu promoure el respecte i l'amor pel nostre medi ambient, i descobrir i mostrar tots els seus trets i la biodiversitat que alberga a través de les fotografies realitzades pels fotògrafs més joves.

Youngnaturephotographers busca un espai virtual a través d'una comunitat on-line, així com una plataforma per facilitar connexions i reunions entre els membres. Volem recolzar el descobriment de nous entorns i el desenvolupament de la creativitat i la sensibilitat artística sense oblidar els valors ambientals i conservacionistes.

Avui la nostra comunitat es basa en les xarxes socials, amb Instagram com la nostra plataforma principal. Cada dia @youngnaturephotographers publica una de les moltes fotografies publicades pels nostres membres (#youngnaturephotographers).
A més de les publicacions diàries, s'elaboren sorteigs que ens proporcionen els nostres col·laboradors. Per participar, és necessari tenir 25 anys o menys i etiquetar les fotos amb el nostre hashtag. Totes les imatges publicades per nostres membres també es mostren a Facebook, una plataforma molt interessant completa d'articles compartits i notícies: www.facebook.com/youngnaturephotographers

Les properes accions són el llençament d’una pàgina web per a la nostra comunitat i una primera reunió internacional prevista per aquesta tardor a Berlín (Alemanya).

Tingueu l’edat que tingueu, serem molt feliços si us sumeu a la comunitat, a través de les xarxes!