PUBLICADES LES BASES DE LA 15ena LLIGA FCF 2023-24

Notícies » PUBLICADES LES BASES DE LA 15ena LLIGA FCF 2023-24
PUBLICADES LES BASES DE LA 15ena LLIGA FCF 2023-24
28/09/2023

Ja estan publicades les bases de la 15ena edició de la Lliga Catalana de Fotografia, amb importants canvis en la quantitat de punts per a l'obtenció de distincions pels guanyadors, finalistes, 15% de la mitja de participants, etc. També hi ha canvis en els premis finals a les categories, que enlloc de ser només pel primer, serà pels cinc primers de cadascuna d'elles, i també rebran punts per a les distincions de la FCF.

FOTÒGRAFS
A les classificacions de cada una de les 8 convocatòries els 3 autors que obtinguin la millor puntuació, rebran 1 punt de la FCF.

A la classificació final,
1r Classificat individual: medalla d’Or, Diploma i 8 punts FCF
2n Classificat individual: medalla d’Argent, Diploma i 6 punts FCF
3r Classificat individual: medalla de Bronze, Diploma i 4 punts FCF
Del 4t al 10è Classificat individual : Diploma i 3 punts FCF
A partir de l’11è classificat i fins al 15% de la mitjana de participants de les 8 convocatòries: 1 punt FCF

CATEGORIES
A la classificació final,
1r Classificat individual: medalla d’Or, Diploma i 4 punts FCF
2n Classificat individual: Diploma i 3 punts FCF
3r Classificat individual: Diploma i 2 punts FCF
4rt i 5è classificats: 1 punt FCF

Les bases es poden trobar a l'apartat de concursos 2024 del web de la FCF, concretament en el mes de maig, i també a l'enllaç següent:

Recordem que si es desitja participar en categories específiques, cal tenir molt en compte el document de definicions de categories que es pot trobar a la secció Federació-Documents del web, i al següent enllaç: https://www.federaciofotografia.cat/sites/default/files/documents/2023_definicions_v5.pdf

Les fotografies que no s'ajustin al document de definicions de categories, malauradament hauran de ser desqüalificades i no puntuaran per la classificació de categories, però si que es tindran en compte per la classificació general de la Lliga. Es mantenen les mateixes 7 categories que a la Lliga anterior i es treballa per integrar una nova categoria Creativa-Imaginativa, que permeti participar amb imatges creades amb programes d'Intel·ligència Artificial (IA), però que no comptin en la classificació general. Aquesta categoria està pendent d'implantació a nivell de totes les Federacions estatals i de la CEF, i en cas que no s'arribi a temps, es deixaria per la temporada vinent.

En cas de dubte o aclariment, podeu enviar un correu electrònic a lliga@federaciofotografia.cat

Animeu-vos a participar!!!