RESUM DEL 8È CONGRÉS DE JURATS DE FOTOGRAFIA DE CATALUNYA

Notícies » RESUM DEL 8È CONGRÉS DE JURATS DE FOTOGRAFIA DE CATALUNYA
RESUM DEL 8È CONGRÉS DE JURATS DE FOTOGRAFIA DE CATALUNYA
29/11/2017
El passat dia 25 de novembre, al Parc Arqueològic Mines de Gavà, l'Agrupació Fotogràfica Gavà i la Federació Catalana de Fotografia vanrem organitzar conjuntament el 8è Congrés de Jurats de Fotografia de Catalunya.
La trobada fou al voltant de vuitanta assistents vinguts de Catalunya i Perpinyà, de socis que pertanyen a diferents entitats fotogràfiques federades.
Deprés de la recepció i recollides de les acreditacions, amb la presencia del President de la Confederación Española de Fotografia i del responsable del Congrés Frederic Garrido, es va procedir a l'obertura i inauguració del 8è Congrés, a càrrec del President de la Federació Catalana de Fotografia José Antonio Andrés Ferriz, del President de l'Agrupació Fotogràfica Gavà Xavier Moreno i del Primer Tinent Alcalde de l'Ajuntament de Gavà Miguel Angel Diaz.
Seguidament Laura Len va ser l'encarregada de la primera ponència: "Fotografia tu interior"
Després d'un petit esmorzar, amb entrepans, cafès i pastes, va estar la segona ponència a càrrec de Mónica Lozano: "A través de las imágenes"
Maria Rosa Vila fou l'encarregad de la tercera ponència: "L'emoció en la fotografiaa través dels records i els referents visuals"
En acabar el dinar al mateix Parc Arqueològic i desprès d'una breu visita a les mines, Ana Becerra va portar a terme la quarta i ultima ponència: "La fotografia como recurso"