RODRIGO NÚÑEZ GUANYA EL 1R PREMI INTERNACIONAL DIGIPHOTO 2023 EN COLOR.

Notícies » RODRIGO NÚÑEZ GUANYA EL 1R PREMI INTERNACIONAL DIGIPHOTO 2023 EN COLOR.
RODRIGO NÚÑEZ GUANYA EL 1R PREMI INTERNACIONAL DIGIPHOTO 2023 EN COLOR.
23/11/2023
Rodrigo Núñez guanya el 1r Premi Internacional Digiphoto 2023 en color

Dissabte 18 de novembre es van lliurar els premis Digiphoto, convocats per l’Associació d’Artistes de Premià de Dalt.

El Digiphoto és un concurs d’alt nivell i prestigi, amb participants de diferents països. Enguany han estat 750 obres les que han participat. El nou president de l’Associació d’Artistes local, Carlos Sánchez, va obrir l’acte de lliurament de premis, acompanyat pel regidor de Cultura, Ramon Golart i el president de la Federació Catalana de Fotografia, Jordi Argila.

El primer Premi Internacional en color va ser per Rodrigo Núñez, d’Astúries, i el segon per Emy de Lema del País Basc. Pel que fa al premi monocrom, el primer el va guanyar també l’asturià Rodrigo Núñez, el segon Victòria Planas, de Sitges i el tercer Gaspar Morales, d’Andalusia.

En aquesta edició del Digiphoto es va estrenar una nova categoria de premi el reportatge , que va guanyar Pili Garcia Pitarch.

El trofeu Jaume Vila de l’Ajuntament de Premià de Dalt al millor autor local se’l va endur Rafael Planas. La medalla d’argent va ser per Carme Mas i la medalla de bronze per Rafel Mirabet, en categoria lliure color. En categoria monocrom el segon premi va ser per Vicens Forner i el tercer per Mariona Rifà. En categoria reportatge el segon premi va ser Xavier Rafanell i el tercer per Rafael Rodríguez.

Un cop lliurats els premis, al Museu es va inaugurar una exposició de fotografia amb les obres més significatives que han participat en el Digiphoto 2023, que es podrà visitar fins el 20 de desembre.