Notícies » Trobada de la Federació Catalana de Fotografia amb la Federation Internationale de l’Art Photographique
09/07/2022
Dijous dia 8 de juliol, Ricardo Busi, President de la Federation Internationale de l’Art Photographique (FIAP) i José Antonio Andrés Ferriz, President d’Honor i Raimon Moreno, President de la Federació Catalana de Fotografia, s’han trobat a Barcelona, aprofitant un viatge de Ricardo pel nostre país.

Han compartit unes hores del viatge i han pogut parlar de la situació de la fotografia en aquest moment. Una trobada molt interessant.